Znane są już koszty wymiany załóg i zasady rozliczania

Przewoźnik znany jest od samego początku, gdyż korzystałem (korzystaliśmy) z Jego usług wielokrotnie. Jest profesjonalny, solidny, samochód ma przystosowany specjalnie dla żeglarzy, niezwykle wytrwały, no i… jest żeglarzem(!) Dlatego nie trzeba Mu niczego tłumaczyć, wystarczy podać miejsce w którym załoga ma wsiąść i adres odpowiedniej kei. Załaduje (oczywiście załoga pod Jego kierownictwem) wszystkie bagaże i prowiant. Jeździ b. bezpiecznie i w dobrym tempie. Koszty są znane – podałem je kapitanom – organizatorom rejsów. Tutaj ich (kosztów) nie publikuję, z uwagi na fakt, iż nie prowadzimy działalności komercyjnej. Powiem tylko, że koszta poszczególnych wyjazdów dzielimy na pół między obie wymieniające się załogi – tak jest logicznie i uczciwie. Ponieważ Przewoźnik jest z terenu woj. Śląskiego, załogi z terenów dalszych, bądź poszczególni żeglarze będą musieli dojechać w pobliże np do Katowic lub Krakowa. Jeżeli cała załoga jest spoza Śląska, to – oczywiście nie będzie wozić ze sobą prowiantu, tylko po drodze dokona zakupów w markecie (np w MAKRO – Przewoźnik gwarantuje wstęp (tam jest taniej). Mimo iż załogi nie są jeszcze w 100% skompletowane, wszystkie rejsy ujęte w grafiku odbędą bez względu na ilośc uczestników. Żaden z uczestników nie zapłaci za koję więcej z tego powodu, że załoga jest mniej liczna niż wynikałoby to z ilości koi na jachcie. Piszę o tym, aby była pełna jasność – organizujemy tę imprezę razem i razem ponosimy jej koszta. Oczywiście ekonomia wymaga możliwie  pełnego wykorzystania miejsc, bo przewozy skalkulowane przez Przewoźnika  są nie do obejścia. Zatem ktokolwiek nosi się z zamiarem zamustrowania, bądź wzięcia całego jachtu na któryś z wolnych jeszcze etapów, proszę niech nie zwleka ze zgłoszeniem takiej potrzeby. Namiary w dziale „Maszoperia”.  Pozdrawiam Wszystkich potecjalnych   i już zdeklarowanych Uczestników!

Ceny przewozu załóg na poszczególnych trasach zamieszczone są na str. „Rejsy”…